Система білінгу від Ubiquiti для провайдерів UCRM
Кожен, хто хоч раз організовував платний клієнтський доступ в Інтернет, уже розуміє про важливість білінгової системи. Добре налаштований білінг дозволяє робити консультації клієнтів простими і швидкими, а найголовніше вирішувати кожну проблему, що виникає, в реальному часі безпосередньо під час телефонного дзвінка. А ось поганий білінг може повністю зруйнувати навіть одну з передових у технічному плані мережу провайдера.(+р) Адже доступ в Internet – це комплексна послуга, яка складається не тільки з якісного обладнання, а ще й з добре організованої технічної підтримки та миттєвої обробки платежів.
З цієї причини компанія розробник Ubiquiti Networks створила свою білінгову систему, щоб полегшити долю провайдерів UCRM. Ця система максимально можливо оптимізована для впровадження відповідно до обладнання Ubiquiti. Система зачіпає безліч функцій – обробка платежів із кредитних карток, формує рахунки та керує трафіком приєднаних абонентів.
База даних активних клієнтів дозволяє миттєво отримати доступ до потрібного профілю клієнта та вивчити інформацію про стан підключення у реальному часі, а значить встановити проблему та вирішити її. У профілі відображаються дані про баланс особового рахунку та технічні дані, що дозволяють виявити проблеми зі зв'язком.
Меню управління платежами дозволяє завантажити та роздрукувати рахунки за послуги зв'язку. Є можливість автоматичного розсилання рахунків. У своєму кабінеті клієнт може створити правило для перерахування коштів у автоматичному режимі у заданий час. На даний момент підтримуються платіжні системи PayPal, Authorize.Net, Stripe та інші.
Є можливість автоматичного блокування абонентів, коли їхній баланс на особовому рахунку стає нульовим. За потреби можна задати абсолютно індивідуальні правила кожного активного клієнта. До того ж доступна функція налаштування розсилки для повідомлень про необхідність поповнити баланс.
Великий моніторинг мережі UCRM надає адміністратору величезний вибір інструментів для збору даних про роботу мережі. Так доступна для перегляду та вивчення у графічному вигляді статична інформація. Відбувається автоматичне оповіщення для виявлення будь-яких затримок при обміні трафіком з обладнанням клієнта. Це дозволяє почати вирішувати проблему ще до звернення клієнта.
UCRM має клієнтський портал, де присутній особистий кабінет. Зайшовши до нього, абонент особисто зможе подивитися на свій баланс, додавати чи видаляти перелік активних послуг, змінювати тарифні плани та сплачувати рахунки.
Щоб максимально зробити зручним управління фінансами, UCRM забезпечили детальну бухгалтерську звітність з розрахунком податків. Ця та інша інформація максимально надійно захищена. За промовчанням у налаштуваннях активовано резервне копіювання даних.
UCRM стане чудовим помічником з управління абонентами, коли мережу було розгорнуто на базі пристроїв Ubiquiti Networks. З переваг варто відзначити чудове опрацювання інтерфейсів системи, її стабільність та абсолютна сумісність з обладнанням Ubiquiti. (+р)