Як у UniFi Controller налаштувати Facebook Wi-Fi

Застосування Facebook у гостьових мережах Wi-Fi у UniFi Controller

Вже у версії UniFi Controller 5.6.12 для гостьової авторизації клієнтів можна було використовувати метод ідентифікації через соціальну мережу Facebook. Така функція дозволяє користувачеві підключитися до Wi-fi мережі через обліковий запис у Facebook. Так можна забезпечити користувачам зручний та простий доступ до мережі. Крім очевидних плюсів, цей метод може принести Вашому бізнесу користь у вигляді просування сторінки Вашої компанії в соціальній мережі Facebook.

У цій інструкції ми намагатимемося крок за кроком розглянути процес авторизації у створеній мережі UniFi за допомогою Facebook.

Отже, для застосування Facebook Wi-FI спільно з UniFi Вам знадобиться дотримуватися таких умов:

  • має бути встановлений UniFi Controller не нижче версії 5.6.12;
  • сторінка компанії на Facebook має бути публічною;
  • UniFi Controller має бути завжди online для обробки авторизації гостей.

Переходимо до процесу налаштування.

Відкриваємо UniFi контролер.

Переходимо по вкладці Settings > Guest Control і ставимо прапорець у чекбоксі Enable Guest Control.

І в самому розділі Authentication необхідно вибрати Facebook Wi-Fi.

У розділі «Facebook Wi-Fi» необхідно вказати ім'я шлюзу. Ім'я застосовуватиметься лише у Facebook Wi-Fi і клієнти ніяк не зможуть його побачити. Варто звернути увагу на особливу примітку на вкладці «Конфігурація шлюзу», яка звучить так: «Конфігурація шлюзу Facebook Wi-Fi буде доступна тільки після реєстрації шлюзу на Facebook».

Процес реєстрації буде відбуватися автоматично після внесення змін із включенням функції Wi-Fi Facebook. Задавши одного разу ім'я згодом його не змінити без перереєстрації шлюзу.

Задавши ім'я шлюзу, клацніть на "Apply Changes".

Після застосування змін можна переходити до налаштувань Wi-Fi у Facebook. Переходимо по "GO TO FACEBOOK WI-FI CONFIGURATION".

При натисканні на це поле ви перейдете на Facebook, де продовжите вносити налаштування. Вам має відкритися таке вікно:

Після під кнопкою Facebook Page потрібно вибрати сторінку Facebook для зв'язування з Wi-Fi.

У Bypass Mode вибираєте одне з двох:

1. Skip check-in link (Пропустити посилання на реєстрацію). З цим користувачі отримають доступ до Wi-Fi без реєстрації в соціальній мережі.

2. Require Wi-Fi code (Вимагати код Wi-Fi). Вибравши це, користувачеві доведеться вводити визначений код Wi-Fi. Тобто той, що Ви надаєте своїм клієнтам.

Поле Session Length (Тривалість сеансу) дозволяє задати час, протягом якого користувачеві буде надано доступ до Wi-Fi в рамках однієї сесії.

У розділі Terms of Service (Умови обслуговування) вимагатиме від кожного користувача прийняття угоди за допомогою Wi-Fi.

Після налаштування цих параметрів на власний розсуд, просто натискаємо «Зберегти налаштування». Після цього буде запропоновано закрити це вікно.

Внісши всі описані вище налаштування, потрібно буде лише активувати політику гостьового доступу вже на вашому Facebook Wi-Fi. Щоб це зробити перейдіть за наступними вкладками меню - "Settings"> "Wireless Networks"> вибираємо SSID, з яким буде проходити автентифікація Facebook. Після клацніть на Apply guest politics і збережіть клацнувши на кнопку Save, що розміщена знизу сторінки.

Ось так налаштування гостьового Facebook Wi-Fi прийшло до завершення. Тепер кожен бажаючий може, використовуючи дані для авторизації свого облікового запису у Facebook, приєднатися до вашої мережі.

Переходимо до тестування Facebook Wi-Fi

А тепер із боку клієнта перевіряємо, як відбувається процес підключення.

І бачимо, що користувач під'єднується через вай-фай до обраного гостьового SSID.

Потім користувачеві автоматично буде запропоновано виконати дії точно так, як показано на скрині нижче.

Після клієнту потрібно буде увійти до свого облікового запису Facebook, щоб відбулася синхронізація Wi-Fi клієнта з його обліком у Facebook.

Крім того, що такий спосіб гостьового доступу дуже зручний, він ще здатний забезпечити приплив нових користувачів Facebook до групи Вашої компанії в цій соціальній мережі. Так при бажанні можна отримати різкий виток у розвитку компанії, адже серйозно розкручена група в Facebook може залучити нових клієнтів до Ваших товарів і послуг.